Terug naar overzicht

Senior Planner Nijmegen 40 uur

Vacature Planner

 

Ben jij klaar voor een volgende stap in je carrière? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Senior Planner bij Anticimex zorg je voor een efficiënte en effectieve planning van onze Service Technici in de buitendienst. Daarnaast fungeer je als belangrijke schakel bij het verbeteren van processen, zodat de kwaliteit en samenwerking binnen de keten wordt geborgd.

Per direct is Anticimex op zoek naar een flexibele Planner voor 40 uur.

 

Waar kom je te werken?

 

Je komt te werken voor Anticimex Nederland, onderdeel van de internationale Anticimex Groep. De Anticimex Groep is een van oorsprong Zweedse organisatie die gespecialiseerd is in levensmiddelenhygiëne, voedselveiligheid, plaagdieren, vogelwering, faunamanagement en houtverduurzaming. Anticimex is actief in 17 landen en heeft circa 3.600 medewerkers, van wie 220 in Nederland. Door te werken met nieuwe technologieën en duurzame oplossingen, zorgt Anticimex niet alleen voor directe probleemoplossing, maar helpt ze ook bij de preventie van problemen in de toekomst. Met als kernwaarden Trust, Innovation & Passion wil Anticimex bijdragen aan een gezonde leefomgeving. Je zal je werkzaamheden uitvoeren vanuit ons fijne kantoor in Nijmegen.

Over de functie

 

Als planner bij Anticimex verzorg je de dagelijkse planning voor de Service Technici, waarbij je rekening houdt met de aard van de werkzaamheden en optimale routes. Je kijkt hoe de Service Technici zo effectief en efficiënt mogelijk de werkzaamheden bij onze klanten kunnen uitvoeren. Ook zorg jij ervoor dat spoedopdrachten aan de routes toegevoegd worden, waarbij je een juiste afweging maakt tussen het belang van de klanten.

 

Wat zoeken wij?

 

  • ·HBO werk- en denkniveau;
  • Ruime ervaring op het gebied van FLS of een soortgelijk plansysteem;
  • Kennis en ervaring met het werken met Navision of een soortgelijk systeem;
  • Aantoonbare ervaring in het initiëren en implementeren van verbetertrajecten;
  • Ervaring met branch overstijgende samenwerking, gezien vanuit het stakeholder management oogpunt;
  • Kennis en ervaring met Microsoft Office zoals Word en Excel;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Topografische kennis;
  • Rijbewijs B.

 

 

Wij bieden jou…

 

  • Uitdagende functie
  • Veel zelfstandigheid
  • Verantwoordelijkheid
  • Professionele werkomgeving
  • Prettige werksfeer: Een aangename en collegiale werkomgeving.
  • Uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket: Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Opleidingsmogelijkheden: Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.

 

 

Ben je enthousiast?

Dan ben jij waarschijnlijk de kandidaat die we zoeken en komen wij graag met jou in contact! Via de solliciteer button kan je je cv en motivatiebrief uploaden. Wil je meer weten over de vacature of heb je een vraag? Onze HR-afdeling is te bereiken per e-mail, via: jobs@anticimex.nl.

 

Solliciteren
Solliciteren